LacosteL 2301 045
Innfatningens pris uten glass
kr 2 189
Varemerket Lacoste er et resultat av et veddemål mellom spillerne på et fransk tennislag. Spilleren René Lacoste ble lovet en veske i krokodilleskinn hvis han klarte å dra i land seieren for laget. Han vant, og fra det øyeblikket fikk han tilnavnet «krokodillen». Og dermed ble det berømte krokodillemotivet utviklet. Til å begynne med ble det rett og slett bare festet til sportsutstyret hans. I 1933 begynte René Lacoste å selge tennisskjorter som han selv hadde designet, sammen med forretningspartneren André Gillier. Den populære kolleksjonen ble snart en fulltreffer på markedet.
Brillene fra Lacoste er originale og eksentriske, men likevel perfekte til hverdagsbruk. Modellene med halv ramme passer perfekt til deg som har en seriøs, rolig livsstil. Disse brillene er ekte luksus for nesen din! De lette Lacoste-modellene sitter så behagelig på nesen at du ikke engang merker at du har dem på. Lacoste kan også by på mer ekstravagante innfatninger. Fargerike modeller som Lacoste LA 12207 og den banebrytende designen til LA 12235 BK er umiddelbare blikkfang som også gir brukeren et flott utseende og utmerket komfort. For å komplettere helheten og gi brillene en personlig touch kan du velge å få dem tilpasset med tonede glass på Mister Spex.
Med 85 % toning i fargene brunt, grønt og grått blir dine Lacoste-briller et virkelig blikkfang. Inkludert i prisen på dine briller fra Mister Spex er standard plastglass med antirefleks, ripefritt easy-clean-belegg pluss 100 % UV-beskyttelse. Hvis disse glassene ikke passer til ditt behov, kan du velge ultratynne glass og få fjærlette briller. Et annet alternativ er glass med «lotuseffekt» fra SEIKO. Disse glassene har samme naturlige smuss- og vannavvisende egenskaper som lotusplanten, slik at du ikke lenger behøver å rengjøre dem regelmessig. Skulle du av en eller annen grunn ikke være fornøyd med brillene du har kjøpt, kan du returnere dem til oss innen 30 dager mot et nytt produkt eller full refusjon. Mister Spex: eksperter på kundetilfredshet.